VR Talks, la realitat virtual i augmentada aplicada al màrqueting
Vols explorar les possibilitats de la realitat virtual i la realitat augmentada per a la teva empresa? Sabies que tenen grans aplicacions en màrqueting? Inscriu-te a la matinal del 13 de desembre de 9:30 h a 11:30 h al CEI de Can Roqueta.
La sessió estarà dividida en tres blocs, tots ells tenen part d'explicació i de demostració:
- Showroom VR: Experiències amb Realitat Virtual per presentar productes de forma interactiva. Utilitzant tecnologia de Realitat Virtual, els usuaris poden submergir-se en un entorn digital on poden explorar i interactuar amb els productes com si estiguessin físicament presents en un showroom real. Això és especialment útil per a empreses que volen oferir als seus clients una experiència única en presentar els seus productes d'una manera més atractiva en esdeveniments o presentacions de producte.
- AR Catalogue: Catàlegs interactius de productes amb Realitat Augmentada. Aquests catàlegs es poden visualitzar a través de dispositius mòbils o tauletes. En utilitzar la càmera d'aquests dispositius, els usuaris poden superposar informació digital, com ara imatges, vídeos o detalls addicionals, sobre els productes físics presents al catàleg. Això millora l'experiència de compra en proporcionar informació addicional de manera interactiva, permetent als usuaris obtenir una vista més detallada i dinàmica dels productes.
- 360º experience: Tours immersius, digitalització d'espais i navegació a través de punts d'interès. Això s'aconsegueix capturant imatges o vídeos a 360 graus, permetent als usuaris explorar un entorn des de qualsevol angle. Aquestes experiències es poden utilitzar per a tours virtuals de llocs físics, presentacions de propietats immobiliàries, museus virtuals, entre d'altres. La navegació a través de punts d'interès proporciona una experiència més completa i detallada, ja que els usuaris poden triar quins aspectes explorar i obtenir informació específica en temps real.