Participa en la jornada de PIMEC sobre transició energètica el proper 4 d’octubre
De la mà d’experts i representants de PIMEC s’abordarà l'impacte de la transició energètica a les pimes i s’exposaran com, des de PIMEC, us poden ajudar a afrontar els reptes energètics actuals i futurs.
L'energia té un impacte significatiu en els costos de producció i els marges de les empreses. Per aquest motiu, és crucial que les pimes comptin amb l’assessorament i la informació necessaris per poder tenir la contractació adequada sobre les tarifes i adaptar-se a la transició energètica.
Des de PIMEC Vallès Occidental organitzen aquesta trobada amb el suport de l’àrea de Medi Ambient de PIMEC, amb l’objectiu d’informar i assessorar les petites i mitjanes empreses sobre els canvis tarifaris i legislatius recents en l'àmbit energètic derivats, en bona mesura, de la guerra d'Ucraïna i la situació macroeconòmica, la qual cosa ha motivat una fluctuació constant dels preus de l'energia.
>EL REPTE DE LA TRANSICIÓ ENERGÈTICA A LES PIMES
- Data: dimecres 4 d'octubre
- Hora: 9 h
- Lloc: BMC de Sant Quirze del Vallès
Newsletter
Vols rebre informació relativa a empreses i emprenedoria? Subvencions, formació, esdeveniments, convenis de pràctiques… Subscriu-te-hi!
Crea un negoci en 48h
Si necessites ajut per tramitar la creació de la teva empresa, pots utilitzar els nostres PAE.
Centres d'empreses
Fes una visita virtual als nostres centres d’empreses, el lloc ideal per fer créixer la teva empresa.


