S’obre la convocatòria 2020 del Premi de la Unió Europea a les Dones Innovadores
S’ha obert el termini fins al dia 21 d’abril per presentar candidatures al ‘Premi de la Unió Europea a les Dones Innovadores’ de la Comissió Europea, dotat amb 100.000 i 50.000 euros depenent de la categoria.
Les dones empresàries només representen un terç dels treballadors/es autònoms/es a la Unió Europea i només un 30% de les start-ups són iniciativa de dones, de manera que la creativitat i el potencial emprenedor d’aquestes està enormement poc explotat. La Comissió Europea treballa amb els països membres de la UE per superar les barreres a l’emprenedoria de les dones i animar a més dones a iniciar les seves pròpies empreses. És en aquest sentit que es va crear, l’any 2011, el Premi de la Unió Europea a les Dones Innovadores, que té per objectiu sensibilitzar sobre la necessitat de donar suport als projectes empresarials de les dones i visibilitzar-los per tal que serveixin com a models per d’altres dones i nenes. El premi s’atorga en efectiu per transferència bancària. S’atorguen tres premis dotats en 100.000 euros cadascun i un de dotat amb 50.000 euros anomenat ‘Rising Innovator’, que premia projectes de dones emprenedores menors de 35 anys. En tots els casos es valora el caràcter innovador, l’impacte i la capacitat d’inspiració de les propostes presentades.
Es pot consultar més informació sobre el premi aquí.
Newsletter
Vols rebre informació relativa a empreses i emprenedoria? Subvencions, formació, esdeveniments, convenis de pràctiques… Subscriu-te-hi!
Crea un negoci en 48h
Si necessites ajut per tramitar la creació de la teva empresa, pots utilitzar els nostres PAE.
Centres d'empreses
Fes una visita virtual als nostres centres d’empreses, el lloc ideal per fer créixer la teva empresa.


