L'OAEA explica el programa 'Erasmus for young entrepreneurs' a UAB Emprèn
Personal tècnic de l'Oficina d'Atenció a l'Empresa i l'Autònom/a es va desplaçar fins a la UAB per explicar als usuaris de UAB EMPRÈN el funcionament del programa 'Erasmus for young entrepreneurs'.

Principalment, s'hi va explicar el procediment a través del qual les persones emprenedores novelles poden accedir a la realització d'estades a altres empreses de la UE per tal de millorar les seves habilitats emprenedores. Concretament, a través del programa la Unió Europea dona suport financer a les persones emprenedores en funció del país de destí. Per exemple, a Itàlia s'assignen 900 euros al mes al/a la jove emprenedor/a; a Alemanya, 850 €/mes; i a Irlanda, 1.000 €/mes.
La xerrada també va comptar amb el testimoni de l'Ivan Guerrero, exalumne de la UAB, que va realitzar el programa l´any passat i que va explicar la seva experiència a Exeter. L'Ivan va passar cinc mesos a l´empresa Corkscrew_thinking, una startup focalitzada en l'estudi de diferents formes d´aprenentatge i en la creació de processos de generació d'idees de forma innovadora i trencadora. L'Ivan va explicar com durant aquests 5 mesos va madurar la seva idea inicial i com el seu projecte va pivotar fins a convertir-se en el que és ara. Amb la seva presentació, l'Ivan va aconseguir traslladar a tots els presents la il·lusió i la passió que ara sent per el seu nou projecte.
L’Ajuntament de Sabadell, a través de l'OAEA participa en el projecte 'Erasmus per a emprenedors/es' de la Comissió Europea fent-ne difusió i oferint assessorament a les persones interessades i seguiment a les persones participants.
Newsletter
Vols rebre informació relativa a empreses i emprenedoria? Subvencions, formació, esdeveniments, convenis de pràctiques… Subscriu-te-hi!
Crea un negoci en 48h
Si necessites ajut per tramitar la creació de la teva empresa, pots utilitzar els nostres PAE.
Centres d'empreses
Fes una visita virtual als nostres centres d’empreses, el lloc ideal per fer créixer la teva empresa.


