Matinal de la Reempresa
El Centre d'empreses industrials, situat al Polígon Industrial de Can Roqueta de Sabadell, celebrarà el proper dia 11 d'octubre, una trobada per reunir persones que pretenen vendre el seu negoci amb aquelles persones que volen posar en marxa un nou projecte, tenint com punt de partida una empresa que ja està en funcionament. Tot això, té un objectiu molt important, el impulsar la compra-venda de negocis mitjançant Reempresa.
Promoció Econòmica de l' Ajuntament de Sabadell, participa en el projecte Reempresa des de l'any 2012, el qual destaca a més per estar al primer lloc de la llista de tots els punts d'atenció repartits per tota Catalunya, per el nombre de casos d'èxit aconseguits.
Programa de la Jornada
10:00 h: Acreditacions
10:15 h: Reempresa: Un mercat d'oportunitats
11:00 h: Conferències
- Compra la millor empresa!
A càrrec d’un consultor del Centre de Reempresa de Catalunya.
- Com vendre la teva empresa?
A càrrec d’un consultor del Centre de Reempresa de Catalunya.
12:00 h: Espai de matchings
14:00 h: Clausura
Si vols més informació sobre l´acte fes clic al següent enllaç.
Newsletter
Vols rebre informació relativa a empreses i emprenedoria? Subvencions, formació, esdeveniments, convenis de pràctiques… Subscriu-te-hi!
Crea un negoci en 48h
Si necessites ajut per tramitar la creació de la teva empresa, pots utilitzar els nostres PAE.
Centres d'empreses
Fes una visita virtual als nostres centres d’empreses, el lloc ideal per fer créixer la teva empresa.


