Línies de finançament del CDTI per a empreses

El proper dimecres 8 de juny a les 10h el Parc de Recerca de la UAB organitza juntament amb el CDTI (Centre per al Desenvolupament Tecnològic i Industrial) una jornada informativa sobre les seves línies de finançament i les convocatòries que ofereix el CDTI a empreses innovadores.
La ponent de la jornada, Beatriz Torralba, del Departament de Salut, Bioeconomia, Clima i Recursos Naturals del CDTI explicarà els detalls de les convocatòries i línies de finançament i les condicions par a sol·licitar els diferents ajuts que ofereixen a les empreses innovadores.
En concret es donarà informació sobre:
- la convocatòria CIEN, que finança grans projectes de recerca industrial i desenvolupament experimental desenvolupats en col.laboració amb agrupacions empresarials.
- L’instrument FEDER Innterconecta, que sóna suport a projectes de desenvolupament experimental en la modalitat de projectes en cooperació entre empreses.
- L’ajut NEOTEC dirigit a petites empreses amb l’objectiu de posar en marxa nous projectes empresarials que requereixin l’ús de tecnologies o coneixements desenvolupats a partit de l’activitat investigadora.
- La Línia d’Innovació Global, que finança projectes d’inversió en innovació i incorporació de tecnologia innovadora per al creixement i la internacionalització d’empreses que desenvolupin les seves activitats a l’Estat espanyol.
Les empreses que ho desitgin podran tenir, al final de la jornada, una reunió individualitzada que han de sol.licitar a través del formulari d’inscripció.
Per a més informació clicar aquí.
Newsletter
Vols rebre informació relativa a empreses i emprenedoria? Subvencions, formació, esdeveniments, convenis de pràctiques… Subscriu-te-hi!
Crea un negoci en 48h
Si necessites ajut per tramitar la creació de la teva empresa, pots utilitzar els nostres PAE.
Centres d'empreses
Fes una visita virtual als nostres centres d’empreses, el lloc ideal per fer créixer la teva empresa.


