&

CENTRE D'EMPRESES INDUSTRIALS DE CAN ROQUETA (CEI)

Ubicat a la zona de Can Roqueta ocupa una parcel·la de més de 12.600 m2 delimitada pels carrers de Ca n’Alzina i Can Fadó, avinguda Can Bordoll i avinguda Can Roqueta. 

Aquest espai té la voluntat de dinamitzar les empreses del polígon de Can Roqueta i contribuir a la implantació de petites empreses de nova creació, empreses en procés de consolidació i empreses consolidades durant un període determinat de temps amb l’opció de rebre assistència i assessorament tècnic.

El centre  també està preparat per acollir projectes d’incubació, que es trobin en fase d’idea, sense estar creada l’empresa.

És important destacar el nombre d’esdeveniments organitzats pel centre: jornades, fòrums d’emprenedoria i d’innovació, conferències, formació, accions de networking, dirigits tant a les empreses allotjades al centre, com a la resta d’empreses del territori.

Per tant, el valor afegit d’aquest espai són els serveis d’acompanyament a les empreses que vulguin instal·lar-se, però també actua com a centre integral de serveis per a la resta del territori.


SERVEIS

Lloguer de 15 naus industrials

Espais industrials de dues plantes entre 250 i 270m2 de planta amb 50m2 d'altell per desenvolupar una activitat industrial

- Servei de manteniment i neteja de l'edifici (zones comuns)
- Lloguer d'espais complementaris (sales reunions, formació...)condicions
  preferents
- Servei de recepció (visites, trucades i recepció de paqueteria
  i correspondència)
- Serveis de comunicacions: telèfon i internet (wifi)
- Dotacions a les naus de presa de llum i aigua

Lloguer de 4 espais d'incubació

Espais entre 25-50m2 per a projectes universitaris o projectes de recerca com a pas previ a la creació d'una empresa

- Servei: llum, calefacció i aire condicionat
- Servei de manteniment i neteja de l'edifici (zones comuns)
- Sistema de seguretat amb accés individualitzat a cada despatx
- Serveis de comunicacions: telèfon i internet (wifi)
- Lloguer d'espais complementaris (sales reunions, formació...)
  en condicions preferents
- Servei de recepció (visites, trucades i recepció de paqueteria i
  correspondència)

Lloguer d'espais complementaris

- Sales de reunions entre 18-26m2
- Sales de formació entre 50-85m2
- Sales polivalents (videoconferències, ...) 2 sales de 85 i 155m2
- Espai d’exposicions/showroom d’empreses
- Formació empresarial
- Assessorament a la consolidació empresarial

Altres serveis

- Lloguer plaça de pàrquing
- Domiciliació comercial de l'activitat


CONDICIONS

Els contractes d'arrendament de les naus industrials es fixaran per termini d'entre un any i cinc d'entrada en funció del tipus d'indústria i la inversió que hagin d'assumir per ubicar-se a l'espai. Els contractes d'arrendament de l'espai d´incubació es fixaran per termini d´un any, a la fi del qual, es prorrogarà tàcitament.


PROCEDIMENT D´ACCÉS

Presentar sol.licitud d'accés mitjançant instància, indicant la modalitat en la que es desitja accedir a:

Oficina d'Atenció a l'Empresa i a l'Autònom/a (Ctra. de Barcelona 208 bis - Vapor Llonch)

Documentació a adjuntar:

- Pla d'empresa
- Fotocopia del DNI

 

ENLLAÇOS D'INTERÈS

 

CONTACTE

Avinguda de Can Bordoll, 119, Sabadell 08202. Telèfon: 93 700 24 30
Correu electrònic: promoempresa@ajsabadell.cat

 

  Imagen 1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Imagen 2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Imagen 3Imagen 4
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Imagen 5
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

L'Oficina d'Atenció a l'Empresa i l'autònom/a

L'Oficina d'Atenció a l'Empresa i l'Autònom (OAEA) neix l'any a 2009 a Sabadell per donar suport al teixit empresarial del territori i cobrir les necessitats tant de persones emprenedores, com de pimes, o d’empreses de major dimensió ja consolidades en el territori, que tenen necessitats diferents de les que pot tenir una empresa de nova creació.

L’Oficina pretén facilitar i millorar l’assessorament empresarial en aspectes laborals, fiscals, jurídics, comptables, accés a subvencions, expansió del negoci, introducció de la innovació en la gestió o processos de l’empresa i d'altres aspectes de desenvolupament de l'activitat. Així mateix s’assessorarà i facilitarà l’accés a eines per a la internacionalització i s’agilitaran els tràmits per les llicències i permisos per al desenvolupament de l’activitat, establint ponts de diàlegs amb altres entitats  o administracions.

Els mecanismes per articular aquesta oficina passa per la coordinació entre l’Ajuntament de Sabadell, Banc Sabadell, Caixa Sabadell, Cambra de Comerç de Sabadell, CIESC, PIMEC, sindicats CCOO, UGT i USOC.

L’Oficina ubicada físicament al Vapor Llonch parteix del Pacte per a la Millora de l’Ocupació i la Competitivitat validat pel Consell de Ciutat. Amb L’Oficina es reforça i complementa el suport al teixit empresarial del territori que ja està en funcionament per part de l’administració i entitats. En els darrers 5 anys hem assessorat 4.000 persones emprenedores i hem visitat 300 empreses. En els últims 3 anys 40 empreses s'han allotjat en els nostres espais municipals per a empreses.

Entitats i organismes col·laboradors

SOC, ACC10, DIBA, Catalunya Empren, Cambra Comerç, JCI, PRUAB, LEITAT, ESADE CREAPOLIS, Ara COOP, ACTE, ASCA, ASCAMM, BANC, CTAC, ESDI, ISP, LA CAIXA, SECOT, XARXA ONION, ROTARY CLUB, CECOT, PIMEC, CIESC, UAB.